Sista dagen

Idag var det sista skoldagen. Känns lite tråkigt men ändå skönt. Kommer sakna alla härliga människor som man lärt känna:( Imorgon är det examensdag och efter det skulle hela klassen gå ut och käka. Ska bli kul! Hoppas att vi ses nått mera. Kanske nån träff i sommar tillsammans?? Skulle vara skoj!
Så imorgon är man färdig undersköterska då:) Kan man ju söka till sjukhuset ju... Funderar på det faktiskt. Ska min älskade Lollo sluta på dalby kommer det ju inte bli samma sak där längre:(

I två hela dagar nu har jag varit duktig. Jag var och tränade både igår kväll och idag efter skolan. Känns bra! Är ju så roligt när man väl kommer iväg men ändå så drar man sig för det oftast... Men nu flera dagar i sträck så har jag varit duktig att gå promenader med vovvarna. Det är ju me träning:)

Har så sjukt ont i magen just nu! Riktig magknip och så kör det runt och bubblar. Vi kom precis hem från Robins moster och jag tror jag drack för mkt kaffe. Tror jag börjar bli gammal för jag kan verkligen inte drick kaffe längre på kvällarna, haha. Ann-Britt är så söt. Vi sa att vi måste åka dit oftare. Tycker så synd om henne nu när hon är själv. Så ensamt det måste vara. Men hon är tuff en då tycker jag! Jag skulle bryta ihop om jag förlorde den jag älskade. Usch hemska tanke!

Fy tror faktiskt jag spyr snart! Jäkla kaffe!


Kommentarer
Postat av: Lollo

min ääääälskade Eliiin! :D du & jag mot världen! tihi :) Imorn är det GaGa i globen för oss, ska bli toookkul! Puss på dig mitt hjärtegull <3

2010-05-07 @ 10:01:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback