Speechless

Jag har fått värsta Lady gaga nojjan nu efter konserten... Just lööve her!!

Idag är jag helt plötsligt med 2+1 hund. Lollo var förbi imorse med söta Cleo:) Ska passa henne fram till jag börjar jobba klockan två. Det går kanoners för Cia och hon är bästa vänner jue:)

♥♥♥

Igår vart det inget bloggade visst. Hände ju not soo much heller. Jobbade till halv tre och kom hem med världens huvudvärk. Sov en timme innan Robin kom hem. Var till tomten en sväng och sedan gjorde vi mat och gick ut och klippte gräsmattorna. Tog ett tag!
Så vart måndagen...

Idag jobbar jag kväll, bytte me Lollo bara för hon skulle rida ikväll. Imorgon och på torsdag är jag ledig sen, sköönt. Hoppas på SOL! Såg ut som om det kunde vara det på torsdag:) sen helgen skulle det vara regn:( men jag jobbar ju iaf så...

På torsdag ska jag och Robin klippa oss. Sköönt att få bort det slitna sen thailand! Men jag vet inte hur jag ska göra... Vill ha nå nytt. Var ju väldigt skönt när jag klippte kort förut men samtidigt tar det ju så lååång tid för det att växa ut. För säkert kommer det bli så att klipper jag av håret så vill jag ha långt igen om någon vecka. Typiskt moi! Får se vad det blir. Veronika kanske har nå tips:)

 
funderar iaf på att färga håret mörk igen:) jag kan aldrig bestämma mig hur jag ska ha det, haha

Nu ska jag luncha lite på mina kantarell mackor, yummie!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback