Tänker på dig!

Jag är så sjukt söt sugen just nu. Tror jag ska knycka den där chokladkakan som ligger i kylen, fast det är Robins... hehe. Fy vad jag slarvar med kolhydraterna känner jag! Brödet är värst! Jag älskar ju och baka så jag kan ju inte låta bli... Har precis ätit upp 2 mackor med en kopp te till. Är ju så gott!


Bakade ett nytt bröd i morse. Fick två nyttiga bröd recept utav farmor. Högbo brödet bakade jag förra veckan och det blev en favorit direkt. Nu imorse blev det lingonbröd och det var me jätte gott. Inge socker anväder jag och sedan är det bara fullkornsmjöl i och andra nyttigheter. Kolhydrater visst, men de är långsamma iallafall:)

Kom nyss hem från en promenad runda på golfbanan med Anna. Jätt mysigt var det i solen. Satte oss på en bänk och pratade medans vilddjuren for omkring. Cia är helt deckad nu, haha.



Solsken<3

Igår kväll var det partylite möte hos Maria. Jag börjar känna mig lite peppa på att börja igen att ha visningar men liiite fel tid nu känns det som. I morse betällde jag lite nya produkter så som fotvårds grejer och bodylotion. Tänkte försöka mig på att ha en Spa visning. Skulle vara kul:) Får se, får se.
Hade ju en visning i söndags hos min faster som gick ganska bra, det var skoj:) Känns skönt när man får de där extra insatt på kontot jue!

Om man skulle försöka pallra sig ner till tvättstugan tro och hänga de där tre maskinerna innan tvätten ruttnar...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback