Barnvagns tankar...

Idag har jag varit me svärmor och Linda i Västerås. Först var vi på Nisses och kikade där. De hade en himlans massa snygga inrednings grejer där kan ja tala om! Dit måste jag åka igrn när vi flyttat:) Sen var vi på barnenshus och kikade. Nu har jag verkligen bestämt mig vilken vagn jag vill ha!! Det var även 10-12 veckors leveranstid på den så den ska beställas nästa vecka! Är bara färgen dårå som vi ska välja, ja vet men Robin måste bearbetas först haha.

Vagnen är iaf en Emmaljunga duo edge -11.


Skiit snygg jue!!!


Kommentarer
Postat av: Mathilda - gravid i vecka 33

Vi tittade oxå på emmaljunga. Den är verkligen jätte snygg men inte för det priset...

2010-11-04 @ 17:06:02
Postat av: Emelie

Den var kanonfin :D

Vi har redan en äldre Emmaljunga som kommer få duga till lillskrutten. Den är inte helt vedervärdig, så jag kan stå ut med den ;)

2010-11-04 @ 21:24:06
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Anna

Är det den färgen ni ska ha?? Så fin:)

2010-11-06 @ 11:28:34
Postat av: Carolina

Den är verkligen jättefin den där vagnen. Har sneglat mycket på dom, men den är för stor för oss. Måste ha en som blir lite mindre när man fäller ihop den.

2010-11-06 @ 16:32:46
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback