Man slutar aldrig förvånas...

Tuuung dag idag. Fick knappt en blund inatt... Jag vill kunna sova på MAGE igen! Är sjukt svårt att vänja sig av me det. Är ingen rygg- eller sido-sovare! Var bra nära att jag somnade på soffan efter jobbet men jag tvingade mig att inte göra det. Sover jag nu kan ja ju absolute inte sova inatt sen! (iof är jag ledig imorgon så tidigt behöver ja ju inte gå upp) Bakade iaf chokladmuffins i brist på annat att göra. Behöver jag säga att det doftar gott här hemma:)

Jag är sjukt avis på moster just nu!! Deras hus är såååå fint och mysigt! Fick den äran att följa me dit i tisdags och titta + att hjälpa till att bära lådor. De håller på att flytta för fullt just nu:) sover första natten inatt tror ja?? Får se hur mycket de hinner efter den här helgen:) jag är så himla sugen på att flytta NU, haha. Igentligen har de ju till den sista på sig men Mia sa att de skulle bli klara nästa vecka:)

Nej om man skulle styra upp nån mat... Robin kommer nog snart hem. Han är och hjälper pappa att bogsera bilen hem från stan. Sen skulle han visst iväg igen till Spångan på lite hemlighetsmakeri... Undra vad ja ska hitta på ikväll då?? Läär ju somna på soffan i vilket fall som helst så det är nog lönlöst att hitta på nå vettigt...


Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 28

Åh, chokladmuffins! Gud så smarrigt :D



Sv: Jag mår väldigt bra, lite ont i ryggslutet bara. Annars har jag mått prima under hela graviditeten och inte kräkts eller mått speciellt illa eller så. Mitt enda egentliga symptom har varit trötthet och så att magen vuxit en hel del, hehe ^^

Hur mår du?

2010-11-18 @ 17:49:28
URL: http://hejtina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback