Schohoo

Fy satan vilket snö oväder vi fick i Uppsala! Rena rama snökaoset. Jag slutat jobba ett idag och åkte därefter till Hanna för en fika. Hade kommit liite snö då men sen vid fyra när jag skulle be ge mig hemåt så var det en decimeter! Jag har blivit så harig på sistone på att köra bil, kan ju ha att göra me att man absolute inte vill att det INTE ska hända nått då man inte är ensam längre... Men det var bra läskigt att köra hem! Fastnade gjorde ja me... höll på att spinna in i sidoräcket. Blev ett äventyr den korta vägen hem från Hanna, haha.

Karln min håller på och byter till vinterdäck på sin bil just nu, vadå sista sekunden... Till skillnad från mig som har kört me vinterdäck hela sommaren:) neej då det är dubbfria så det går!

Blev lite shopping igår me Lollo på stan:) alltid kuul! Hittade lite kläder till både mig och liten;) köpte även ett as snyggt spjälsängsskydd!!! Så snyggt!! (men det får ni se sen när hela lilla sängen är klar). Köpte även en adventsljusstake inne på household. Mycket nöjd me inköpen:)

Just nu precis innan jag fick blogg-lust satt jag och tittade på magen när den guppade upp och ned<3 Sparkarna blir bara kraftigare och kraftigare nu, häärlig känsla!




naveln bara öppnar sig mer och mer nu:)



Nej om man skulle ta en dusch på det här. Börjar sju imorgon me... Imorgon känns det som man läär vara ute i god tid me all den här snön som kommit...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Så fin magen är! :)



O det där med bilkörning känner jag ingen. Har inte varit så harig innan som jag är nu. Tycker inte alls om att köra bil just nu för jag känner mig verkligen inte säker. Är rädd för allt som kan hända med bebisen.

2010-11-09 @ 22:03:18
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Emmy



Fina magen!

2010-11-10 @ 07:47:26
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anna Olsson

Åh vad fin magen är Elin!! <3

2010-11-10 @ 13:50:21
URL: http://keyla.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket söta ni:)

2010-11-10 @ 17:44:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback