130 dagar kvar...

Känns som en evighet tills våran skrutt kommer!

Idag blev det en tidigt morgon eller ja relativt... Tidigt för att vara på en ledig dag:) Har skjutsat R till till maskiner som han skulle flytta hit och dit. När jag slutligen blev ledig (i sigtuna) så åkte ja till gränby för lite shopping. Tyckte jag var värd det efter allt flängande:) Och det blev shopping som hette duga. Farligt när man är på de humöret! Till mig själv blev det 2 gravid tröjor från HM, en stickad kofta från vila, leggings, vantar och stickade strumpbyxor från gina och en sjal från vera moda. Sen fick jag nå ryck och hadlade bebis kläder:) lill killen fick en jätte söt mössa från kapphal, en pyjamas, body+ byxor och dreggel-scarf från name it. Sen hämtade jag även ut ett HM paket som kommit på posten med yttligare bebiskläder:) haha. Där i var det 3 st jätte söta outfits till liten. Just det hittade även ett jätte sött bäddset på hemtex till spjälsäng som ja me inte kunde låta bli att köpa:) nu fattas bara sängen då...


det mesta är stl 62 förutom den gröna mysdressen som är i 56:) Mycket blev det visst... haha. Men det är ju så roligt!!

Nu ska jag ta ut mina muffins ur ugnen och sedan göra lite kaffe. Grabbarna håller på och gjuter garage plattan just nu så ja ska dit och serva dem me kaffe nu snart tänkte ja:)

Fredag idag hörrni!!! Härligt:) Ikväll ska jag hem till Lollo på lite idol mys. Sen resten av helgen har ja ingen aning om vad ja ska hitta på... Robin åker till strömsund me pappa imorgon bitti för att jaga älg så ensam är man me hela helgen. Vår se vad planerna blir:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback