Hallu luu

Fredag idag och säkert tänker de flesta... Ååå äntligen helg! INTE jag! Jag ska jobba hela jävla helgen. Piss pass har jag me! Timecare gå och dö! Önske schema in my ass!

Bra start på inlägget, haha. Hatar verkligen allt på jobbet ibland. Strunt samma nu! Jag ska ha en bra förmiddag har jag tänkt innan jobbet kallar. Tänkte ta en tur till babyland faktiskt:) ska hämta nån babybox(???). Tänkte även kika lite på vagnar, så man vet vad man vill ha sen när det bli aktuellt för att beställa nån:) Får se om jag drar en tur inne på ikea eller mio oxå. Alltid kul lixom:)

Först ska jag upp till pappa och bjuda på saffransbulla till halv tio fikat:)

Bjuder på en bild på mig och magen i Warszawa;)


Kommentarer
Postat av: Emmy



Söt liten kula! Här är det också jobb hela helgen som gäller. Vad jobbar du med?

2010-10-22 @ 09:37:05
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Emmy



Usch känner en gravid med samma yrke som dig, hon blev knäad i magen. Nu gick det iofs bra men ändå. Förmodar att du ska söka HP?



Jag arbetar som servitris, jobbar helger och är mammaledig på vardagarna!

2010-10-22 @ 13:56:39
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha.. roligt att vi lyckades skriva till varandra samtidigt just nu. :)



Jag har skrivit två inlägg om varför jag ska göra snitt så det är kanske lättast att visa dig dom än att dra hela historien här. hihi.. Så kika på detta inlägget http://bluppan.blogg.se/2010/october/planerat-snitt.html#comment. :)

Precis. Vi kommer att få göra snittet runt den 15 mars typ.

Japp, det ska vi göra. Vi är så nyfikna på vad det är för en liten parvel i min mage. hihi..

Sen är det ju ett extra plus att kunna fundera namn lite mer.

Åh vad häftigt. Jag gjorde ett tidigt ultraljud i vecka 13 och det var så overkligt. För då kunde jag ju inte känna den lille alls så då var det mest som en film. haha.. Men grät gjorde jag. :)

Det är verkligen svårt att förstå att man har en riktig liten bebis i magen, en bebis som är ens egen. Tack så mycket. Vi längtar som tokar, bara en vecka kvar nu.

2010-10-22 @ 14:07:10
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaha oj!! Ja de är säkert inga problem med att få det då. Måste kännas lite skönt med, att få gå hemma ett tag innan. Så känns de för mig iaf, jag ska med söka hp. Jag jobbar som personlig assistent och det är tungt det med..



Låter skoj:) ska ni flytta till en trea? :) kram

2010-10-22 @ 16:49:04
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte såg man dig.. =) Vi var oxå där inne idag, efter att vi varit på vår rutinkontroll. Vi valde oxå babyland att hämta vår box på förut.. Var lite smått o gott.. =) Kram kram

2010-10-22 @ 18:06:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback