I`m bored!

Sitter i soffan just nu och smaskar på världens kanske godaste frukt, mandarin:) eller ja satsumas eller clementin som de oxå kallas... Mmm de är så goda.

Jag jobbade till fyra idag, lagom seegt sådär men det rullade på:) Har två likadana dagar imorgon och övermorgon me... mindre skoj. R är på tomten me pappa och fixar. Han skulle nog komma hem snart:) saknar karl nå otroligt idag. Vet ej varför, haha. Ibland får man bara sånna extrema hålla-om-honom -känslor. Kärleken till dig är så stor babe<3

En liten fråga bara; Ni gravida som läser min blogg, Äter ni fisk 2-3 gånger i veckan som de rekommenderar?? Eller tar ni något kosttillskott ist??

Jag är sämst på att äta fisk asså! Jag tycker ju det är gott och så men vi lagar aldrig till det... Slött men jag vet inte riktigt vad man ska göra för fiskrätter heller... Är så dålig på sånt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi brukar göra en superenkel rätt.



Lägg laxfileer i en ungsform.

Blanda cremefresche paprika & chili med lite fetaost, 1 paprika och lite sweet chilisås.

Häll det över laxen och in i ugnen 20min 175grader. Vi äter det tillsammans med pressad potatis och sallad :)



Man kan säkert byta till nån annan fisk om det är kinkigt med lax när man är gravid. Har ingen koll...

2010-10-18 @ 18:36:34
Postat av: Anna

Hej. Är gravid i v.34+6 och äter INTE fisk så mycket. Äter tyvärr bara fisk högst 2-3 gånger i månaden. Blir liksom inte av bara.

2010-10-18 @ 19:11:10
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com
Postat av: angelica

Jag äter inte alls mycket fisk tyvärr, just för att de äcklar mig fruktansvärt, och det är synd :(

2010-10-18 @ 19:25:27
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oh vad roligt att jag hittade dig! Söker med ljus och lykta efter gravidbloggar som väntar ungefär samtidigt och som dessutom är intressanta. :) Det är ju så roligt att följa andra, jämföra och snappa upp lite tips. :) Själv går jag in i vecka 18 i morgon.

Angående din fråga om fisk, så äter jag inte ens fisk en gång i veckan. :/ Dock tar jag vitaminer som min barnmorska rådde mig om (mitt val kvinna), eftersom jag vet att jag inte får i mig allt jag behöver. :)

2010-10-18 @ 23:19:46
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback