Isbit!

Fy jag fryser så jag skakar! Är nästan precis hemkommen från mickelsmäss (marknad). Det blåste och var jätte kallt hela tiden. Mycket folk var det me så man hann ju nästan inte titta på nått, man var bara så fokuserad på att komma fram... Nää det kunde man ha varit utan helt enkelt. Vi var väll där en timme cirka sen åkte vi med Linda och Andreas och käka, mycket bättre:)

Ikväll ska vi ut på Tzatziki och käka me Lollo och Nisse. Ska bli himla myyys:) Grekisk mat är så gott!! Hade tänkt prova pepar peppar först men var liiite väl dyrt där... Får bli en annan månad när vi inte måste betala uppläggningsavgifter på lån och bygglov och en massa annat skit. Nu har man börjat få känna av hur det är att vara husägare, näää men fastighetsägare iaf:)

Inatt drömde jag för första gången att vi fick barn. Har inte gjort det tidigare... Nu är det mer verkligt på nå sett. Jag drömde även att jag kallade lill killen ett namn och sen när jag vaknade och låg och funderade så var det inte så tokigt heller:) får se om R godkänner det:) Men iaf så drömde jag om förlossningen me, fyyyy fan säger ja bara! Vad har man gett sig in på, haha. Nä inga mera sånna drömmar tack!

Nu ska jag nog ta en lite tupplur innan man ska börja fixa sig smått inför kvällen:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det där grejjar du sötnos! Det säger bara "ploff" så är den lille ute :) Love you, ses snart!

2010-10-03 @ 17:54:45
URL: http://louisegraf.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jo jag tackar jag, "ploff"... Tror dock att innan det där ploffet kommer, ligger man nog i timmtal och håller på att dö!

2010-10-04 @ 07:03:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback