Love!

Den här lediga onsdagen började me en liten sov morgon:) Cia och Loke fick komma upp i sängen och mysa lite innan frukosten.
Ibland kan jag verkligen spy på mina två vilddjur till hundar. Men när de är så himla mysiga och keliga som de är idag så skulle jag inte byta ut dem mot nått annat i världen. Ni är dom bästa!

Så här mysiga var de mot varanndra igår kväll. Loke har bäddat me alla filtar han hittade från tvättkassen. Jag fick ett ryck och tvättade filtarna de har i bilburen men han tyckte tydligen att de skulle vara i deras bädd nu ist för att hamna ute i bilen igen. Söt göte!


Cia♥




Loke♥



det är så himla svårt att ta bra kort på Loke... På dessa två är han så tuffsig me eller ja otrimmad:)
Loke är även på bild för uppsala läns kennelklubbs almenacka denna månad.

Idag är jag som sagt ledig då rå:) Slapp dag! Ska möta upp syster Malin på gränbyC vid 12 tiden. Känner att jag vill ha nå nytt till resan i morgon... Får se om jag hittar någe:) Annars har jag inge planerat inför dagen. Hade tänkt gå en lång promenix men vädret är dö tråkigt så det hoppar jag nog. Ska försöka ta mig i kragen och färga mitt hår i dag iaf. Utväxten är inte nice!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: kan tänka mig att det går fort :) oh, ja, jag fullkomligt älskar den änsålänge. den är mycket bättre än min gamla ^^ fina hundar du har. kram

2010-10-06 @ 10:55:57
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback