Ruskig dag!

Ja det har regnat precis hela dagen! Känns iof bra att man jobba då:) Det här ät det värsta med hösten! Regn och lerigt. Nej nu får det bli minusgrader ordentligt så man slipper detta.

Idag jobbade jag framtill halv ett och sedan åkte jag på tredje utbildings tillfället på den hygienutbildning jag går. Idag var det blodsmitta och sårinfektioner som vi gick igenom. Så fråga mig om vad som helst, jag kan:) haha. Men det är bra intressant iaf, är glad för att jag fick gå på den utbildningen:) har man alltid nytta av!

Efteråt åkte jag och handlade. Fick sån super ångest att jag aldrig äter fisk så det fick bli det till middag:) just nu står en skaldjurspaj i ugnen. La även i broccoli för jag är as dålig på att ta min järntabletter me... Nu får det bli skärpning Elin! Inhandlade även årets finaste brosch, rosa bandet rosetten:) som i år har häng tuttar som dekoration.

Snygg va??

Ja snart är man väll där... ja menar snart har man väll hängtuttar, haha. Efter dessa svullna juver som jag har fått nu och det blir väll värre sedan till amningen... De lär ju inte bli som de varit om ja säger så... Sen gör väll tyngdlagen sitt me, haha.

Nej nu blire middag med min soon to be husband;)


Kommentarer
Postat av: anna

En liten uppmuntran: ju mindre tuttar man har innan graviditeten, desto mindre börjar dom hänga sen efteråt :) det har jag hört i alla fall, så förhoppningsvis stämmer det. Annars får väl Robin köpa ett par nya åt dig, haha.. Puss!

2010-10-19 @ 20:33:54
Postat av: Carolina

Ja, det tycker jag med. :) Har redan lagt till dig på bloglovin för att inte missa några inlägg. :)

Och ja, det blir nog ganska exakt samtidigt. Jag är ju exakt tre veckor efter dig, men jag ska göra ett planerat snitt två veckor innan bf. Kul att kunna följas åt så här hela vägen från början :)



Jag mådde illa dygnet runt till vecka 13 ungefär och sen efter det har jag mått dåligt av stressen på jobbet som gett mig magkatarr och yrsel, men utöver det mår jag som en prinsessa. :)

Hur har du mått?

Nej, vi har inte varit på rutinul är, utan ska dit nästa fredag, 29:e. :) Längtar som en tok.

Ni har varit på rul väl?



Kramar

2010-10-19 @ 20:42:42
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Elin svarar:)

Tack Anna det värmde, haha. Jag har redan tvingat honom till att köpa ett par nya åt mig efter barnafödandet;)

2010-10-20 @ 12:51:57
URL: http://doncellita.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback