Söndag kväll

Denna helg har inte varit nå vidare... Har varit tok förkyld! Började i fredags morse då jag vaknade och kunde knappt andas. Gick och jobbade iaf trots att man mådde pyton. Blev bara värre och värre under dagen. Åkte till Lollo iaf och umgicks ett tag tills de andra tyckte det var dax för att kila ut på stan. Var jätte mysigt att ses sådär utanför jobbet:) Lördagen sen sov ja jätte länge (eller ja till åtta iaf för längre verkar jag inte kunna sova nu för tiden...). Pappa och Robin skulle jaga en liten sväng me Loke på fm, jag hade inte tänkt vara me men blev dock det ändå... Not good för förkylningen för sen på kvällen var ja deckad. Hatar att inte kunna andas, inga näsdroppar hade vi heller hemma:( Suger att vara sjuk! Idag är det bättre, såklart lagom tills man ska börja jobba...
Idag har jag varit på styrelsemöte hos Anna. Jag sitter nämligen i släkt styrelsen:) Vi planerade in nästa släktmöte nästa år och lite sådär. Kul att se alla, var ett tag sen bara för att jag missade det förra. Kom nyss hem från middag hos brorsan me. Skönt att landa i soffan nu kan ja lova! Känns som om de blivit för lite tid här denna helg:)

Igår var jag även upp en sväng till mamma och fick en kasse me små kläder sen jag var bebis som hon sparat:) Jag tror mamma hade velat jag varit en kille för de kläderna jag hade när jag var nyfödd var mest blått och grönt, haha. En del rosa men det får ja spara till nästa;) Kul att kunna änvända de kläder som jag själv använde. Jätte fina var de fortfarande me:) Visar bild senare!

Slänger upp en bild på mig och magen idag ist:)

Nu kan jag inte ha ett ända par byxor längre... bara leggings. Nu är jag offecillt FEET! haha. Inte för att det stör mig för jag älskar min mage:) Just nu rör sig bebbe en himlans massa. Myys!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: tack så mycket! japp, vi renoverade köket när vi flyttade in i juli, och håller fortfarande på med småfix. vilken söt liten kula du fått :) krya på dig! kram

2010-10-17 @ 21:59:17
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: Lollo

Älskar din fina mage nu alltså! :) Den är underbar! <3<3

2010-10-18 @ 10:36:06
URL: http://[email protected]
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback