29 september= skit kallt!

I morse när jag for hemifrån så visade temp-mätaren på endast +1 grad. Är det inte svin kallt så säg! Nu får snart varmare kläder åka fram och en tjockare jacka, burr. Har ett problem bara... jag har ingen vinter jacka! Förra årets gick sönder (skiit HM-jackor). I år ska jag satsa på en dunjacka tror ja:) men jobbigt att hitta nån bra då man kommer vara värsta tjockisen... Inge kul att köpa en storlek större för att ha denna vinter som sedan kommer vara för stor till nästa. Nä vette tusan hur ja ska göra...

Har varit en städ-ruch här hemma. Fick ett ryck när jag kom hem och solen sken in på mina alltför dammiga golv och möbler. Ibland hatar jag solen för ALLT syns verkligen då. Men nu är det fint och solen börjar gå ner (så man slipper se var man missade:))

Ska snart åka till söta svärmor och pracka på henne lite partylite grejer, hehe. Ska lägga in den sista beställningen snart nu. Imorgon är det även partylite möte som jag tänkte gå på, Maria min enhetsledare försöker övertala mig att stanna... får se om hon lyckas. Nej men ska bli kul att se de nya produkterna iaf:)
Robin är vid tomten och donar lite inför grunden till garaget. Var en muttrig älskling som kom hem från jobbet idag... tydligen hade han pratat me fiskarheden och vi kommer inte få ritningen på huset förrens 6 veckor innan husleverans. Så vi kan inte gjuta både garage grunden och hus grunden samtidigt, lite surt. Men det får väll gå sa han.

Nej nu ska jag utfodra mina två vildingar och sedan bege mig till hagby:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback