Bidde ingen sovmorgon här inte...

Nej klockan stod på 7.00 i morse. Jag följde me pappa till Länna på skjutningen. Jag är ju numera utsedd till kassör i jaktlaget när vi har hand om banan... hur det nu kom sig, jag är ju sämst på huvudräkning! Tur att det finns miniräknare:P Iaf så hade vi öppet till tolv och sedan sköt vi själva fram till ett då banan var uthyrd igen. Blev jätte nöjd idag:) sköt rent ut sagt skit bra, haha. Konstigt det där ibland går det inte alls och nästa gång träffar man klockrent. Ska öva lite till, sen är jag redo inför älgjakten:)

När vi kom hem svidade jag om och for ut till ulva kvarn på höst marknad med moster, mamma och Lisa. Hittade en massa fina saker men jag var duktig och höll hårt i plånboken:) blev bara garn till raggsockar och två kokosbollar. Så nu ska här börjas stickas igen:)

Asså jag är så grymt sugen på en stooor kall öl och sushi ikväll. Skulle vara så in i bomben gott!!!!

 

Men får man det då... neeej!
På vissa sidor står det att det är okey att äta sushi och på vissa inte. Vet inte riktigt vad som gäller... nångång snart tänker jag faktiskt äta det ändå (men skippa ölen förstås)!

Ja just ja!!! Igår fick jag reda på att Moster och Börje har köpt det huset som de bjöd på i funbo!!! Så himla roligt för dem, skiiit mysigt hus. Jag är så glad för deras skull. 15 november får de tillträde och sedan efter det kan vi få flytta in i deras 3:a. Så himla nice!!! Nästan dubbelt så många kvadrat som vi bor på nu:) Wiihoo! Nu känns det som om en sten har lättat från hjärtat faktiskt. Vi slipper på i en etta med två hundar och en bebis med dess tillbehör. Och så slipper vi känna den stress som vi har haft att huset inte kommer hinna bli färdigt i tid. Jag är så himla lättad!


Kommentarer
Postat av: Lollo

ååååh va kul för er att få bo större!! :D härligt! har du flow nu Elin? :) PUSS <3

2010-09-05 @ 09:34:22
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

De är ju jätte många som äter de ändå under graviditeten, så de kan ju faktiskt inte vara såå farligt ändå. Jag har då fuskat lite med de där fiskätandet, har ätit ganska mycket pepparlax i sommar fast man egentligen inte ska.

Och appropå Öl, de finns ju sån där alkoholfri. Sån har jag druckit några enstaka i sommar, kanske inte är lika gott med alkoholfri, men är man sugen och de är varmt ute så är de himla gott iaf när den är kall :)

2010-09-06 @ 19:04:08
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback