En uppdatering kanske:)

Bloggen blir lätt lidande när det är helg... Denna helg har det varit fullt upp hela tiden och på sätt och vis är det väll skönt men satans trött jag var igår kväll, huvva.

I fredags efter jobbet blev det handling till myskväll med min älskling. Tacos, chips och dipp, film och en massa kärlek bestod kvällen av. Inte dumt det! Robin å ja har haft en svacka av nå slag senaste veckan, ni vet sådär som man har ibland less på allt och inget! Så det var skönt att bara få vara vi två och ta hand om varann i fredags<3 Älskar dig min prins!

Lördagen bestod av jobb till fyra sen vare bara hem och stressa in i duschen och fara iväg till Mackan på inflyttningsfest/pokerkväll. Jätte mysig kväll! Mackan hade gjort det så fint i lägenheten. Och bara för att vi skulle komma hade han gjort snittar och lite annat tilltugg, jätte sött:) Gott vare me! För första gången provade jag alkohol-fri öl och det var inte så dumt som ja trott... Så det blir det flera av:)



Enligt Viktor så ska man spela poker så ska man ha en cigarr oxå! Tror dock ingen tyckte så värst mycket om det, haha, för de släckte dem ganska fort...



Blev en rätt tidig kväll för mig för jag skulle upp och jobba på morgonen sen. Åkte hem vid tio tror ja och sen skulle de andra fortsätta ut. Det hade inte ja pallat efter den hektiska dan på jobbet... Slocknade direkt när ja kom hem!

Söndagen var det jobb till fyra igen. Var såå trött när jag kom hem så jag tok deckade i soffan, Robin väckte mig till middagen och sedan sov ja en stund till. Skulle ja inte ha gjort för vem kunde inte sova på kvällen/natten sen, moi! Blev två filmer och lite varm mjölk så deckade ja igen efter x antal sena timmar.

Det var helgen!

Just det i fredags fick vi ett sött liten brev på posten:)

Våra söta vänner ska gifta sig!!
Så himla kul att få gå på bröllop:) men min första tanke var "shit vad ska jag ha på mig då" kommer ju vara gigantiskt fet då! Men det är ett tag kvar så det löser sig nog:) 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback