Hurtiga Hulda

Vaknade tidigt i morse av att Robin flög upp ur sängen och neeej jäkla skit oxå!! Han hade visst försovit sig rejält, stackarn. Men sen efter det kunde inte jag sova heller. Satte på nyhetsmorgon och mös med vovvarna i soffan ett tag. Sen knatade jag upp till pappa och gjorde han sällskap till halv tio fikat. Robin kom även in och fikade för han var till tomten med väghyveln och skulle hämta nått(???) ofta man åker med hyveln från märsta i 45 km/timmen x antal mil bara för att hämta nått... tror de har för lite och göra just nu på hans jobb, haha. Nej rå det var nå stort blad han behövde eller ja vad det nu va???

Sen har dagen bestått av städ, tvätt och svamp plockning. Och tror ni jag hitta mycke svamp eller!!! Fyllde min tio liters hink överfylld, hittade igentligen ännu mera men var skulle jag stoppa allt? Nästa gång tar jag me mig en reserv påse i fickan tror ja:)

KUL! men nu är det det värsta kvar, rensningen... Nån som vill hjälpa till??;)
Måste berätta en sak... när jag satt hukad under en gran och plockade jätte många gulingar så kände jag hur det började fara runt där nere och sedan en buff rätt ut i mage. Måste ha blivit för obevämt därinne när jag satt hukad, haha.
Nu är det bara 4 dagar kvar till ultraljudet! Nervöst!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback