I wish my dreams come true

Oj vad jag har drömt inatt! Flera drömmar och jag kommer ihåg varenda en, kanske därför jag inte känner mig utvilad nu...

Men en av drömmarna iaf handlade om huset (såklart) och hur jag inredde det. Så nu vet jag precis hur det ska vara (igen). Sovrummet ser jag precis in i minsta detalj i mitt huvud nu:) Allt det svarta och vita som jag tidigare har velat ha det är borta. Allt ska vara vitt! Romantiskt och lantligt. Jag måste hitta en stor lite äldre fotölj som ska passa in i hörnet och sedan med en matchande fotpall (det ska vara min amnings stol:)). En stor vit byrå ska stå i andra sidan av rummet och en stor spegel ska sitta på väggen brevid. Och sängen den ni, haha. Jag ser den precis framför mig med alla kuddar och mysiga sänglakan, mmm. I taket ska det sitta en ljuskrona av nått slag. T.o.m alla tavlor och små grejer ser jag hur det ska se ut, som t.ex de stora vita lite högre ljusstakarna som ska stå på byrån tillsammans med fotografiet av våran lilla familj. Det visar sig sen om det blir så här, hinner ju säkert ändra mig tusen gånger, hihi.

Konstigt när jag drömmer om barnet... allt runt om kring den ser jag i rosa. Baby rummet går i rosa och vitt och lika så kläderna. Tror jag kanske att det är en flicka som jag bär på?? Hmm... Blir lika glad vad det än är och huvudsaken är att bebisen är frisk! Men de namnen vi har kommit på det är oxå flicknamn.

Men den 1 oktober får vi ju förhoppningsvis reda på vad som växer inuti min mage:)

Nix nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tre fulla tvättmaskiner*suck*. Sedan senare blir det en liten shoppingrunda:)

Fy fan vad härligt att vara ledig! Känner mig så glad idag:)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad kul att du hitta hit. =)

Vad fin bloggg du har. =)

2010-09-09 @ 11:38:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: IDA-Blivande mamma

Visst är de underbara =)

Ja gekås är toppen vi har lite bortskämda över att bo så nära =P

Kram

2010-09-09 @ 14:28:22
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback