Köket som vi ritade på fiskarheden

Jag lyckades skanna in bilderna som vi fick med oss på köket från fiskarheden igår:) Jag är så himla nöjd!! Stort och luftigt kommer det bli. Kaklet på väggarna ska bort. Vi tänkte sätta glas skivor där istället:)

Här är köket framifrån


Framifrån fast utan köksö. Vi byggde in diskmaskinen i inredningen:) I fönstrena kommer det sitta spottar, kommer få jätte djupa fönster i hela huset. Jätte bra för då får man plats me stoora krukor:)


Kylen och frysen är såå snygga. Med både is och kolsyrat vatten i dörrarna, lyyx:) Spis och mikro i arbetshöjd. Alla vitvaror kommer vara i svart.


Högersida. Där plockade vi in en vin/öl kyl:) På högersida fick det bli skåp i stället för lådor som det är i resten av köket. Jag hade velat ha lådor där me men Robin ville ha så här så då fick det bli så... Jag fick ju välja det övriga:)
 

Köksön från sidan. Först tänkte vi ha en hel jämn bänkskiva som gick ihop med barhänget men artitekten avrådde oss från det... det kanske stänker om man lagar mat och så vidare så har man ett skydd och inte får de över hela bordet. Vi satte även dit en liten diskho nära spisen.


Det blir mycket svart/vitt men jag har tänkt då kan man sätta färg på en massa andra saker ist:) Kommer bli kanon! Under barhänget kommer det även bli kakel och sedan lampor som lyser ner under mot golvet:) Så ska man ju hitta nå schyssta barstolar me.

Men nu ser ni lite hur det kommer se ut i vårat framtida kök:)
Jag läängtar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skitfint ju!!(jag kan vara erat barhäng)=)

2010-09-18 @ 14:32:56
Postat av: Marin

Ser jätte fint ut! va spännande!!

Krraaamm

2010-09-23 @ 13:08:19
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback