Regn och rusk

... är det enda jag ser utanför fönstret. Som Robin sa när vi satt och käka "nu är det väll höst då" med en suck. Men jag vill ha höst och att den snart ska gå över och bli vinter. Kommer hända så mycket härligt denna vinter:) Flytt, en massa barnafödande, min födelsedag, husbygge, jul och nyår och såklart våran lilla älskling ska komma till världen♥!

Dagen har bestått av jobb, av vad annat lixom... Stört dök ner i soffan sen när jag kom hem och vaknade med ett ryck av att Robin öppnade ytterdörren. Är less på denna trötthet nu! Varför kan ja inte få sova på nätterna ist! Och värre kommer väll tröttheten bli... Nu sitter jag proppmätt i soffan efter en goood korvstroganoff:) Karln står och diskar, skönt tycker ja för då slapp ja undan den här gången:) Diska är det värsta som finns!

Idag har Robin bokat in möte med både fiskarheden och banken, duktigt gjort! Så nästa vecka händer det grejer:) Fixa lånet, lånelöfte har vi ju redan, och beställa huset. Nu på fredag ska vi till Borlänge me och träffa en köks-designer, kommer bli spännande! Vi satt igår kväll och enades om hur det skulle vara i köket, vilka vitvaror vi ska ha och om vart annat. Känns som om det är bra och gå igenom det ordentligt så vi är ense när vi är där sen och ska rita:) Kommer bli skit snyggt! Idag var även vattenfall ut och tittade var de skulle gräva ner kablar för elen så de ska väll börja snart me det. Nu känns det som om det rullar på lite:)


Vårat drömhus:)

Nu blire en lugn kväll i soffan för oss båda (eller tre, hihi), idol är ju ikväll och det får ju inte missas:) Vi skulle igentligen ha åkt till gränby nu för att Robin skulle klippa sig och jag ville kika på en grej men palla gå ut när det spö regnar. Han får klippa sig imorgon! Det ska jag me förresten:) har tid klockan fem hos Veronica. Får se vad det blir:) Är sugen på att kapa av en hel del faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaha, va kul. Jo vi trivs jättebra i huset. dock är ju inte vårt hus som lommen utan vi gjrode ju om hela planlösningen, och gjorde en mer "modern" stil även utvändigt utan spröjs och i puts. Men det lantliga är också super fint!

2010-09-15 @ 08:00:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Lillis

Tänkte på tröttheten, har barnmorskan kollat ditt järnvärde?? Jag va oxå trött hela graviditeten å hade pissdåligt järnvärde, järntabletterna hjälpte en del faktiskt.. Jag käkade Niferex under båda graviditeterna.. Sen kan jag bara säga att juh längre in i grav. kommer du bara att få sova mindre, me magen i vägen så vaknar man så fort man vänder sig om. Men nåt som é kul é att skriva upp ungefär när bebisen sparkar i magen å sen jämföra efteråt.. Kram

2010-09-15 @ 10:12:29
Postat av: Sandra

Svar. jaa ok, det kommer säkert bli kanon fint. Det är jag säker på. =)

Jo, det ska vara ett repotage i Plaza. Tror det kommer i höst.



2010-09-15 @ 20:48:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback