Sööndag

Varför går helgen såå fort för! Speciellt när man har en helvetes vecka framför sig me... jobb 7/7 dagar... Ibland ångrar jag att jag tagit på mig så mycket extra men samtidigt så veet jag att jag kommer inte palla jobba extra sen. Bara kämpa på money, money, money:) Efter dagen idag så kommer det bli såå välbehövligt me lite extra cash på kontot, haha. Lollo och jag har spenderat dagen på mio, em och chilli. Såå sjukt mycket fina möbler vi tittat på! J A G   V I L L   H A ! Tack för idag min fina vän♥
Träffade även på Hanna utanför mio, skiit kul att se hennes lilla skrutt:) som inte är så liten längre upptäckte jag. Stora pojken! Så himla söt:)
Nu skulle jag egentligen vara hemma hos Robins pappa för att fira honom men Robin var dum så han fick åka själv!
När han kommer hem sen ska vi ha valvaka och äta godis:) Ni har väll varit och röstat idag?! skam annars...

Igår var jag faktiskt ut en sväng:) Vi var och käka på tilltugg me Viktor och Markus, Lisa kom även förbi:) Sen gick vi till O´connors och kikade på live-band och de andra drack öl. Myys kväll! Halv ett kastade jag in handduken och åkte hem... Man orkar inte hålla tempot uppe som de andra utan alkohol i kroppen;) Sen blev jag rätt less på Viktor petande och ständiga kommentar "tjock eller bebis", haha. Slocknade direkt när jag la mig ner. Vadå trött!

Undrar om man ska gå upp och tigga lite mat av mori nu??=)


Kommentarer
Postat av: Lollo

hihi, tack själv sötnos! DU ÄR UNDERBAR! <3

2010-09-19 @ 20:57:12
URL: http://[email protected]
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback