Iron Maiden - Afraid to shoot strangers

Äntligen fredag eftermiddag! Denna dag på jobbet var TUNG! Kände mig dötrött hela tiden. Men nu är dagen över:) och ikväll blire fredagsmys♥ på hög nivå! Vi ska laga go mat och bara ägna oss åt varann och kanske kika på nån film. Är sugen på att åka och hyra nån. Får se vad karl säger när han kommer hem:)

Just nu sitter jag och tittar på lite bilar. Vi har kommit fram till att vi lär byta bil... Vill inte då jag älskar våran V50. Men ska man få in barnvagn och hundbur senare så måste vi ha större:/ Robin tycker V70 men neeeej säger jag. Tycker det är en riktig svensson bil! Varför volvo tycker jag men Robin vill det... Jag tycker passat är väldigt fin och även audi. Ska jag ha en till volvo så vill jag ha en XC90:)




Vilken pärla!
Dock får man ju typ lägga på 100,000 till om man jämnför me V70 men va fasiken!
Ska övertala Robin, haha.

Känner även att första tiden räcker faktiskt våran V50 till gott och väl. Det är en lagom kombi tycker jag (fast den me är svensson;P)

Passaten är ju jäkligt snygg:)


Nej nu ska jag läsa om min nya vecka:)
spännande!


Kommentarer
Postat av: Caroline - gravid med plupp ♥

Ja verkligen! haha jaa så kände jag mig också :P Okej, va spännande med ultraljud snart då :) de är så mysigt och häftigt.



Nån dag runt v. 22 kände jag första sparkarna, och sen efter de har de fortsatt varje dag :) de är en häftig och underbar känsla ^^ japp de var efter v.18 som min mage började synas som en riktig gravidmage.

2010-09-03 @ 15:34:36
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åh vi håller på att kolla bil. Vill ha ny bil nu nu nu. =)

2010-09-09 @ 11:39:16
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback