1 månad

I fredags blev våran lille skrutt 1 månad. Passade på att ta lite bilder då:)






Älskar dig så!!♥

Nu får vi leenden varje dag av honom. Och han snackar som bara den, speciellt på morgonen. Såå sött! Man märker att han blir bara starkare och starkare i nacken, även i benen. Han följer även me med blicken. Här om dan när han låg och sprattlade på golvet och jag gick förbi så följde han mig hela vägen me blicken och vände även på huvudet när jag kom på andra sidan. Så roligt när man märker att det börjar hända grejer.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Äntligen lite kort på sötnosen.Oj va tiden går fort va stark han är i nacken ,måste få gosa någon dag med lilla älsklingen.Kram ses på onsdag då vi ska va kockar haha

2011-04-18 @ 20:25:57
Postat av: Fia- mamma till Edison

Vilka fina bilder! Så stark är inte Edison i nacken än.. vi är lite dåliga på att lägga honom påmage också :S



Visst är det superhärligt när de ler och snackar! :) Edison är också på bäst humör på morgon/förmiddagen. Och på natten! :P

2011-04-19 @ 11:39:02
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Angelica - mamma till Adam

blev våra pojkar födda på samma dag ? :) Min föddes den 15 mars :)

2011-04-19 @ 19:28:58
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback