Älskade son

Vad lite sömn kan göra:) Igår slocknade Albin vid tio på kvällen efter en skrik kväll, även jag slocknade direkt. Sen vaknade jag me ett ryck klockan 6 i morse av att ja låg i en pöl och tuttarna höll på att sprängas. Fick en smärre chock när jag tittade på klockan. Nästan åtta timmars sömn i sträck var ju inte igår man fick. Var tvungen att gå upp och se så Albin verkligen andades fortfarande. Petade lite på han o då vaknade även han me ett ryck. Så nästan lika förvånad ut som mig, haha.
Nu har vi haft en mys morgon här hemma. Klimpen har legat naken på golvet och luftat rumpen. Det är bog det bästa han vet, för nöjdare unge har ja då inte sett tidigare:) Sötnosen<3

Nu ska vi snart packa ihop oss för att åka och plocka upp Lollo och sedan besöka Ullis och lilla Sigge. Läängtar så tills ja får träffa han:) En vecka gammal!!


Idag är det även 4 veckor sen våran lilla älskling kom till världen♥


Skön stil va?? haha


Kommentarer
Postat av: Carolina

Så söt så! :)

Och vilken natt!!! Förstår att du var chockad när du vaknade. haha..

2011-04-12 @ 14:24:39
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh sötnosen!!

2011-04-12 @ 18:36:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback