Påskdagen

Just nu poppar vi till Bruno Mars här hemma!

Tror Albin gillar det för han ligger och sparkar ikapp i babygymet:)





Gooa unge!!
Måste försöka filma han nån dag! Så himla sött när han ligger och snackar:)

Mitt inne i påsken är vi me. Mysig helg har jag upptäckt att det är, alltid annars har jag jobbat denna högtid (braa cash en storhelg!). Långfredagen åkte vi hem till Linda och Andreas och grillade. Premiär! Jätte gott var det:) sen blev vi kvar och tittade på så ska det låta me. Albin fick värsta utbrottet där, kvällströttheten slog till på engång tror ja. Sen tvär slocknade han i vagnen. Vaknade inte ens när vi böka ner han i bilstolen och sedan bytte till pyjamas här hemma. Sötnosen! Igår, påskafton, var vi upp till mamma och pappa på påskmat. Hela familjen samlad + farmor. Ikväll ska vi äta me Robins familj och även fira Ingela (svärmor) samtidigt. Hon fyllde i fredags hon. Hittade en jätte fin present igår på fullerö till henne:) Hoppas det faller i smaken!

Nej nu har min lilleman ledsnat på att ligga helt själv.
Får man ingen uppmärksamhet är det ju tråkigt:) hihi


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback