Dan före doppare dagen!!

Ja klockan är över midnatt så imorgon är det alltså julafton... Känns hel knas men oj så jag längtar ändå. Älskar julen! Bästa tiden på året:)

Igår kväll och ikväll har jag varit uppe hos mor&far och julstökat. Igår gjorde vi allt godis och idag las det in sill och gjordes rödkål. Mysigt! Jag o R har även kikat på en rätt så värdelös film ikväll me... Kapten Amerika, se den inte. Var tänkt att vi skulle sätt Jägarna 2 men den var det så pissig kvalité på... Tur att jag vet en som kommer få den i julklapp så vi kan låna den;)
Btw nu laddar vi ner en film på 20 minuter, med mobila internetet!!! Inte illa! De måste ha gjort nå super nät här ute tror jag:)

Nää nu är de go natt! Imorgon är en ny dag me massa förberedelser:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback