12 dagar kvar

38+2 idag... Vill att tiden ska rulla på lite snabbare!

Idag har jag o R varit i stan och flängt. Efter det blev det en tur hem till Linda o Andreas. Där vi hade turen att bli bjudna på kladdkaka och glass, inte dumt det! Jag fick även lite bebis mys me underbara Linnea (innan hon fick magknip stackars lille). Tror kusinen i magen redan tycker om henne för när jag höll henne så buffade han på henne<3 eller så var han avundsjuk:)

Just för tillfället ser ja reprisen på halv åtta hos mig och R kopplar in den inspelningsbara boxen:) Äntligen kan vi spela in program!!! Kul:) Taack Ingela o Staffan!

Soon ska jag börja me middagen. Ikväll blire älgbiffar me gräddsås. Inte dumt det! Typ det bästa jag vet:) Näst efter bruna bönor och fläsk...


Guud vad jag saknar mitt hjärta! Känns så tomt här hemma utan Cia. Imorgon tänker ja åka och pussa på henne lite!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Gott med älgbiffar!

2011-02-24 @ 18:29:32
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback