27 dagar kvar tills du är här

Igår tillbringade jag dagen me svägerskan och söta lilla Linnea. Helt sjukt att hon redan är 2 månader! Men oj så pluttig hon är fortfarande... Vissa barn föds ju och väger 4 kg men hon är 2 månader och väger 4,1 kg. Sötnosan! Jag höll henne större delen av tiden jag var där tror ja, haha. Nästan så jag vill ta me henne hem:) Så lugn och go♥ och luktar bebis. Tänk om man kunde få ha en doft burk me bebisdoft:) Meen snart har ja me en såndär liten att lukta på!:)


Snart så är din första lilla kusin (förhoppningsvis) här!!

Sen igår kväll mös jag och R bara i soffan. Han överraskade me att han hade köpt glass så det tröck vi framför sofias änglar:) Gottgott!

Just nu sitter ja och äter frukost, en sen sådan... Sover som bäst nuförtiden på mellan fem-åtta ungefär. Skönt att man inte behöver gå upp tidigt längre:) Inatt drömde ja om förlossning... Inte så konstigt kanske då jag vet att Mikaela ligger inne och föder just nu!:) eller ja jag hoppas det är klart nu!! Hon ringde igår fm och hade värkar, fast då var det långt emellan och oregelbunda. Sen dess har jag inte hört nått:O Spännande, spännande!

Om en liten stund kommer Hanna och hämtar mig. Hon ville ha sällskap ner på stan en sväng. Har förvarnat henne att det kommer sluta me att hon får släpa runt mig... Blir så sjukt trött fort av att traska runt! Som typ i måndags när jag träffade Annsofi på gränby, jag var helt slut efter det shoppingrundan!! Deckade i soffan sen... Dessa svettningar jag har vid minsta ansträngning är inte att leka med! haha. Sen att man har 12 kg+ att släpa runt på gör ju inte saken bättre:P

Neej nu ska jag fixa till mig lite. Gick och la mig me blött hår igår.... behöver nog inte nämna hur det ser ut just nu...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback