En snabbis

Kikar in en snabbis här och slänger in ett inlägg när jag ändå är här:)

Jag och R ska snart bege oss in åt stan och äta en bit mat och sedan gå på bio. Bäst att passa på att var lite spontana nu, läär ju bli svårare sen:) Jag har iaf köpt biljetter till the tourist. Ska bli spännande att se den:) (avbokade filmen som Robin bokat, hehe). Igår såg vi en annan film me Angelina, Salt, och den var skiiit bra! Såg den första gången i fredags me syrran men kunde inte låta bli att se den igen me R:)

Fick nyss ett samtal av en kompis att hon låg inne på sjukhuset. Stackarn har fått havandeskapsförgiftning! Troligen blir hon igångsatt i morgon. Håller tummarna så för att det ska gå bra!! Hon är vecka 37 så det är ju inte farligt på de viset att barnet är outvecklat men en då. Men ja vet att det kommer gå bra! De är så himla duktiga på Ackis, det känns tryggt i fall att nått skulle komma och hända oss sen:)

Neej nu har jag en date att åka på♥


Kommentarer
Postat av: Mia BF 10 Mars 2011

Har hört att den filmen (The tourist) ska vara bra.. Kanske blir det den till helgen för vår del! :)

2011-02-02 @ 22:21:35
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback