Slempropp???

Måste bara säga... Idag är vi nere på ensiffrigt!!!! Det är stort! Bara nio dagar kvar till BF alltså. Snart, snaaart är detta väntande och räknande över:)

Igår gick dagen super fort. Brukar vara så när man har nått att göra hela tiden:) På fm så var jag å fika me pappa sen till lunch mötte jag upp Mikaela och lilla Rhana på ikea. Där drog vi en lunchning och det blev även lite nödvändig shopping. På kvällen sen var ja och R ut och käkade me Lollo och Nisse på Koh phangan. Hade aldrig varit där tidigare... Super mysigt och jätte go mat! Hade sjukt kul me fina vännerna oxå. Trodde ja inte hade magmuskler längre men tydligen så finns de där för jag hade sååå ont sen av allt skratt:)

Alltså inatt trodde jag seriöst att jag skulle föda! Hade så himla ont down-stairs... Bebbe tröck som en tok neråt så jag trodde att nu spricker ja! Men det måste ha gått över sen för jag somnade visst och har dessutom sovit bra sen. Måste ha varit av all aktivitet igår som det var sådär... Traska runt på ikea var inte det bästa kanske. Känner av i fogarna idag kan ja tala om!
Läängtar nå grymt mycket tills detta onda är över! Ja fast först ska det ju göra ännu ondare ett tag:S

Idag hade jag tänkt åka till Cia en sväng och gå en promenad me henne och Mikaela. Men just nu känns det som om det inte blir nå av me det... Känner mig ju handikappad bara jag går runt här hemma förtillfället. Får se hur det blir! Man ska ju hålla sig igång säger de:)

Nu ska jag betala lite traderavinster! Vann en ur söt body igår!!! För ynka 6 kr+ frakt 12 kr. Inte dumt det.
Gillar tradera ja:)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.40

Sv: Men eller hur, det är så himla enkelt och så himla gott! Man borde baka bröd lite oftare. Iallafall jag, jag gör det alltför sällan. :)



Kul med ensiffrigt hihi! Allt är så spännande nu. :)

2011-02-27 @ 11:04:11
URL: http://saaanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback