Som en strandad val!


Här kommer jag inte röra mig långt ifrån resterande av dagen känner ja! Snacka om slut ja är efter shoppingturen. Hanna har så långa ben så fick bromsa henne då och då, haha. Märks inte att hon me är på tjocken så som hon speedar på:) Nu har jag iaf fått sett hur det går till me barnvagn på stan. Vilket bök säger ja bara!! Cupido är inte barnvagns vänligt har vi kommit underfunn me! Mysig har det varit iaf att umgås me gamla barndomskompisen! Får göras om igen, näär jag är lite mindre tjock och otymplig bara haha.

Just det köpte nog det mest osexigaste plagg jag någonsin ägt idag, en amnings-BH... Svårt det där ju! Hittade iaf en på lindex som var skön och utan byglar. Köpte en något för stor, hoppas den ska bli bra sen:) Annars får man väll köra me dubbla ammningsinlägg:P nejrå isf är nog risken att den ska bli för liten trodde Hanna. Men det är ju en månads öppet köp så får man jätte bomber så kanske det hinns me att lämna tillbaka den:) haha nu lät jag som Mickan i solsidan... Köper allt på öppetköp:P


Denna fick det bli. Kändes lite som en sport-BH. Mjuk och skön!


Kommentarer
Postat av: sarah med bebis i magen

=) ja det inte långe kvar , han har legat med huvet når åt i flera vckor fört nu han sittre fastta =)

2011-02-09 @ 17:27:51
URL: http://respekteravar.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v37

Ska nog härma dig där och också kika på lindex ;)

2011-02-09 @ 17:49:50
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Lollo

hahaha, jag tittade och tittade på bilden och undrade va fan är det i bakgrunden?! sen såg jag att det är lokes rumpa och kias huvud! såg så himla kul ut när jag fattade va de va för nått som hängde fram där... :D

2011-02-09 @ 21:56:02
Postat av: caroline - mamma till nellie 1,5 år och gravid i vecka 39

en sån där amningsbehå ska jag nog också köpa, köpte två stycken med byglar på lindex förra gången jag var gravid. men de blev aldrig använda då det var så obekvämt med byglarna som "stack" in!

2011-02-13 @ 19:03:47
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback