1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Startar idag då:)



Ja Robin är ju den jag umgås mest me förstås men han kommer säkert passa in under flera kategorier. Så jag väljer en bild på min underbara vän Lollo<3
En rätt så ny vän igentligen. Vi träffades genom att hon började jobba på dalby och sen fick vi anställning nästan samtidigt (för ca 3 år sen). Hon är en vän som man kan prata me om vad som helst, kan lita på i vått och torrt. Har alltid nå klokt att säga om saker och ting och en sjuhelvetes humor:) blir alltid glad av att umgås me dig! Är så glad att jag har dig som vän fina du:)


Kommentarer
Postat av: emely

Jamenvisst! Kul att läsa när det är så nära inpå ju!!



Ja det är verkligen lite pyssel med denna bok men det är väl så det ska vara antar ja! Haha. Fin är den :)



Detsamma du!



2011-01-17 @ 14:49:27
URL: http://grannaas.blogg.se/
Postat av: Lollo

GUD så du är GULLIG! <3 finafina vän :) saknar dig massor din lille filur, jag måååste komma och våldgästa dig snart!! med massa skvaller, hahaha! Kärlek till dig <3

2011-01-18 @ 09:24:26
URL: http://[email protected]
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback