En liten dagens


I förd myskläder förtillfället:)
(och sur min, haha)

Har varit ute och farit hela förmiddagen känns det som. Halv åtta i morse åkte jag till Lagga för att hämta farmor och skjutsa henne till akademiska för en ögonoperation. Var rätt segt att gå upp till en väckarklocka! Var ju 3 veckor sen sist lixom:) Efter ackis så åkte ja hem till morfar en sväng och fikade me honom. När man ändå var ute och åkte i krockarna:) Han blev jätte glad. Han har så lång tråkigt om dagarna stackarn. Man får så dåligt samvete av att man inte är där oftare! Nu har ja precis varit och rastat alla mamma och pappas alla hundar + slängt upp farmors hund där. Mamma och pappa har ju rest till varmare bredgrader dom (lyllosar). Hatar att de kommer komma hem på lördag bruna och fina!! Jag vill me vara brun! Har nog aldrig varit så här blek som jag är nu:( Blek och fet, haha.

På em ska vi på första föräldrautbildningen. Ska bli spännande! Hoppas de är några fler där då än mot det var på mitträffen. En tjej som var på mitträffen som ja har lite kontakt me ska dit iaf:) ska bli kul att ses igen:)

Nej nu äre luunch!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin mage du har :) Hoppas föräldrautbildningen ger dig något. Själv tyckte jag att man läst om det mesta de berättade.

2011-01-20 @ 14:06:37
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com/
Postat av: Karolin

Ja, det är alltid kul att kunna läsa om någon annans vardag och som ska ha barn i samma månad :) Jag bor i Gävle men flyttar till Sthlm till killen min i slutet på Feb. :)

2011-01-20 @ 17:32:24
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Förlåt för detta reklaminlägg eller vad man ska säga.

Men jag skulle uppskatta såå enormt om du kunde gå in på denna sida: http://www.facebook.com/pages/Emma-Roodlas-fotografier/112955065445124#!/photo.php?fbid=181181548579534&set=a.181181491912873.43703.170310116333344



gilla deras sida och sedan kommentera på bild nr 3 min bild att ni röstar på den.



Vinner jag kommer jag att lotta ut en fotografering. Jag skulle inte ragga röster så här om jag inte verkligen verkligen ville vinna :)!

2011-01-20 @ 22:01:46
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback