Första veckan på nya året

2011 nu då:) Kommer ta tid att vänja sig att skriva det ist för-10, som alltid vid nytt år.

Detta år kommer bli något alldeles speciellt! Ett stort och häftigt år för mig och Robin. Ett år fyllt av mycket kärlek och glädje, förhoppningsvis:) Ett år som jag alltid kommer att minnas väldigt starkt! 2011 är vårat år helt enkelt!:)

2010 har även det bestått av en massa härliga saker... Våran förlovning, thailandsresan i jan/feb, plusset på stickan, start av husbygget, Lilla Linnea kom till världen ja och en massa andra bra saker hände:)



Helgen sprang iväg den. Jobbade kväll på nyår och sedan började jag sju på morgonen dagen efter. Så så värst mycket firande blev det inte för min del... Sov t.o.m vid tolvslaget, haha. Vaknade vid ett av att R ringde och då fick ja se lite raketer utanför fönstret:) Första nyåret som jag inte har firat tror ja. Men det var mysigt att jobba nyår faktiskt så det är inget jag ångrar direkt:) sen är det inte så värst kul att vara nykter när andra inte är det, haha.

Idag har jag sovit läänge utan att vakna av en väckarklocka. Behöver jag tala om hur skönt det var??:) Nu håller ja på att tvätta och ska sedan åka till Bm vid ett. Efter det blir det nog en icamaxi handling. Får se...
En lugn skön dag helt enkelt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback