God morgon?

Behöver ja nämna att jag haft ännu en sömnlös natt?

Får skylla mig lite själv då ja höll igång i 180 igår... Robin och ja var i garaget och skruvade upp gipsskivor på väggarna. Satans jobbigt för en tjockis! Vi var bara hem två svängar för att äta annars var vi där hela dagen och kvällen (var dock hem och tittade på solsidan, för det får ju absolut inte missas:)). På slutet försökte vi få bort den sista snön/isen som ligger på garage golvet, var p.g.a det som ja inte kunde sova inatt:/ Men var ju lixom tvungen då vi ska försöka få in det mesta som kommer till huset där idag.

Usch har lite ångest över hur det kommer gå idag! Det kommer komma 2 lastbilar + att en har släp (tror vi) och vägen till tomten är glans is... Ringde en bonde igår och han lovade åka ut nu innan 7 och sanda lite åt oss. Jävla skit vinter! Ursäkta språket. Men allt har lixom gått emot oss lite känns det som... Men det löser sig som alltid (men såklart att man blir lite less ändå).
Tänk om alla myndigheter kunde göra sina jobb ordentligt lixom...

Nej slut gnällt!!

Blev så glad nyss när jag var in på FL och såg att nu har vi bara 50 dagar kvar til BF!!! Det är fasiken inte lång tid det:) Ååå snart har vi vår lilla guldklimp här *drömmer mig bort*


snart är du här!!

   


Kommentarer
Postat av: Mia - BF Mars 2011

Ojojoj.. nån som var på alerten i går... ingen slappardag där inte. :) 50 dagar kvar för dig.. och 52 dagar kvar för mig!! :)

2011-01-17 @ 08:08:55
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Johanna

50 dagar bara!! gu va tiden går fort!

2011-01-17 @ 15:02:01
URL: http://juiol.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback