Pysseldag

Idag har jag fått lite saker av bockat från min att-göra-lista-innan-bebis-kommer:)

♥ Burit upp skrivbord och bokhylla (okey Robin o pappa fick bära.)
♥ Städat i kaos-rummet
♥ Sorterat alla papper i pärmar
♥ Målat kökstolar (ja påbörjat iaf, 3 av 6 är grundmålade)

Inte dumt va:) Kaos-rummet ser inte så speciellt städat ut för nu håller ja på och målat stolarna där men jag vet var alla grejer finns iaf så det är skönt. Vi har t.o.m ett skrivbord! Som ja har längtat! Nu slipper köksbordet vara över belamrat me pärmar och diverse huspapper.

Nu har ja tagit paus i målandet och har fixat naglarna en sväng ist:) Det är ett pysslande det me om man vill ha fina och hållbara klor!

Ikväll äre halv åtta hos mig och familjen annorlunda som ska gluttas på:)

Måste säga att jag trivs som fisken i vattnet att få gå hemma och skrota!
Guldvärt!


systeryster och ja på Hoffmaestro i sommras


Kommentarer
Postat av: Malin

och lasse och malin fick också bära!

2011-01-10 @ 19:31:56
URL: http://maaalinnilssson.bloggplatsen.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback