Sista januari

Som Robin och ja sa igår. Nu är snart januari slut och i februari kanske vi blir föräldrar... Är det inte häftigt så säg! Och februari som bara brukar springa förbi eftersom den är så kort... Vet inte varför jag är så inställd på att det inte kommer bli ett mars-barn. Men det känns så! (bara för det blir det väll i slutet på mars ist, haha)

Just nu har jag en lasagne står puttrande i ugnen. Mmm så himla gott!

Helgen har varit super lugn och skön. I fredags blev det Thun´s shopping me Ingela och Linda och sen hade jag och Lisa mys-godis-film-kväll. I lördags på kvällen käkade jag och Robin sushi och såg på film. Och igår kom Lollo förbi på fika och sen på kvällen hade vi svärmor, svärfar, Andreas och Linda på middag. Solsidan sågs ju även!! Så jäkla kul! Hey på dig fribajsarn!

Idag har jag gjort matlista för hela veckan och sedan STOR handlat. Är bra tungt nu att handla själv! Tror att det fick vara sista gången jag gjorde det! Efter det kom mamma på fika. Fick en bröstpump av henne, haha. Kommer säkert komma till användning:) hade faktiskt tänkt köpa en uti-fall-att det skulle behövas men som sagt det slipper ja nu:) Taack mamma!
Efter det har ja bedrivit lite taxi verksamhet åt min far.

Så himla kul, såg på fejjan idag att en gammal barndoms vänn fått en liten flicka i förrgår kväll:) En liten Alicia! Va fasen alla får ju barn nu, haha!

Och ja just ja:) idag ringde de från leklust om att våran vagn har kommit! Så ska hämta den på torsdag:) KUUUL! Det är lixom det sista sen är allt färdigt inför lillens ankomst:) Har ju t.o.m köpt blöjor nu (me hjälp av Frida och Linda, haha, för det va inte lätt). Och fasiken va dyyyrt det är me blöjor!! Har då aldrig fattat de förr men oj oj. Fattar varför alla säger att barnbidraget inte räcker långt... 

Snaaart får jag bädda!! hihi

 


Kommentarer
Postat av: Catherine

Så härligt!!! nu är det inte långt kvar för er!

kram kram



catherine

2011-01-31 @ 20:54:24
URL: http://www.cathysplace.wordpress.com
Postat av: Mia BF- 10 Mars 2011

Vi hämtade ju vår vagn i helgen och nu står den där i hallen. Men jag tror att jag måste ställa undan den snart, för jag går hela tiden och tittar i den och känner på den. Men än ligger där ju ingen unge och bara synen av vagnen gör att man längtar och undrar hur det kommer att bli. :) Men vi har fortfarande grejer kvar att köpa... bla en säng och som du skrev...blöjor! :)

2011-02-01 @ 08:11:45
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v36

Va kul att få hem vagnen :D

Så nära nu!!! :D

2011-02-01 @ 09:40:29
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback