Sista veckan i januari

Måndag och ny vecka:) Helgen har varit kanon! Iaf gårdagen. Det blev jätte lyckat verkligen. Jag och mina systrar har förberett mammans 50-års kalas hela veckan som var och igår gick det av spapeln:) Vi hade bjudit in den närmaste släkten och en massa vänner. Hon blev rätt paff när det började droppa in folk, haha. Hon hade ingen aning om vad som väntade... Hon och pappa kom hem från Gran canaria i lördags kväll. Det ända hon visste var att "lagga folket", alltså ca 5 stycken, skulle komma och fira henne och Malin bara, hehe. Mycket folk blev det 
men oj vad mycket fikabröd det blev över iallafall! Tror vi hade bakat för ett helt kompani! Men hellre för mycket än för lite:)




Min fina mamma♥


Idag är jag helt slut av allt spring och fix igår. Just nu sitter jag uppflugen i soffan coh det känns som om jag vill tillbringa resten av dagen här! Men ska dock försöka dra mig in mot stan om en stund och även till garaget och se hur det går för Robin.

Just det igår det hände det som jag alla vintrar alltid råkar utför, som jag har varit så försiktig att det inte får hända denna vinter! Gjorde en riktig prakt-vurpa innan jag skulle hoppa in i bilen igår kväll. Men landade som tur var på sidan och tog emot mig me knät (känns i knät idag kan ja tala om!). Hatar den här isgatan som är överallt! Skönt att jag inte gjorde mig illa iaf och även liten i magen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback