BF+1

De senaste dagarna har det verkligen varit besöksrekord här inne på bloggen:) även mobilen går varm av samtal och sms... Värst vad alla är nyfikna då:) Undrar varför, haha.

Nej men här är det luungt. Hade lite molandevärk/mensvärk och en del sammandragningar inatt men de var som bortblåsta sen när jag vaknade i morse. Har en underlig känsla i kroppen hela tiden, vet inte vad det beror på... Är väll för att jag går och känner efter om det är nått pågång hela tiden!

Är lite tortyr av bebbe att låta mig gå över och vänta såhär!

Idag har jag släpat mig ut på en liten promenad och även lyckats baka lite mockarutor/kärleksmums. Men nu gick musten ur mig! Man har så himla tråkigt men samtidigt så orkar ja inte hitta på nå roligt heller...
Imorgon har jag dock en fika inbokad me Lollo och på fredag ska jag träffa Mikaela och Ullis en sväng. Känns skönt att ha lite inplanerat så man har nått annat att se fram emot:) och inte bara gå och tänka barnafödande hela tiden.
 

Jag har fått en låt på hjärnan som brosan la upp på facebook. Tycker den är så himla rolig!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Klart att man är nyfiken :)

2011-03-09 @ 15:35:12
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback