BF+3

Ingen bebis... Tvivlar på att han kommer denna helgen me... Känns inte som om det är dags alls på nån vis! Vet ju iof inte hur det ska känns i kroppen heller... Men jag har ju knappt nå förvärkar längre.
Börjar starkt tvivla på att det finns nån bebis därinne!


Idag var jag och hämtade hem min lilla plutt. Ååå vad jag har saknat Cia! Är så skönt att ha henne hemma nu. T.o.m Loke blev glad, haha. Finns lite kärlek mellan dem iaf;)
Resten av dagen har jag faktiskt spenderat ute. Städade bilen och rensade gräsmattan från all hundskit som kommit fram nu när snön smält. Så himla härligt väder ute idag! Känns verkligen som om det är vår nu! Läängtar så tills ja får hänga fram vårjackorna:) Blev så sugen igår när Lollo kom i skinjacka! Snart så:)

Ikväll blir det hemma mys framför teven tror ja. (Ja inte kommer ja föda iaf...) Robin är på tomten just nu och tar bort snön där vi ska göra husgrunden, så det ska smälta undan fortare. Imorgon kommer även brunnsborraren och ska kika och lämna offert på vattenbrunnen. Skönt att få vatten dit!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Ha ha du ska se att nog allt ligger en liten goding därinne i magen :)

2011-03-11 @ 17:00:31
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback