Onsdag

Mitt i veckan idag då. Inte för att ja bryr mig nå speciellt om veckodagarna längre... Alla dagar ser ju likadana ut:) helg som vardag. Måste bli bättre på att göra lite skillnad på dem. Kanske att man hittar på nå extra till helgen iaf. Det ska jag klura lite på!

Vet inte va som tog åt Albin igår kväll! Han hade värsta missnöjda kvällen. Skrik konstant och det är ju inte likt honom... Började när vi var på middag hos mamma och sen vid halv åtta när vi skulle traska hem me vagnen så blev han helt hysterisk. Annars brukar han ju somna så skönt så fort man börjar gå... Ingenting hjälpte när vi kom hem sen. Ville bara ligga vid brösten, fast jag visste han var mätt så skulle han äta och ja såklart får han magknip då. Stackars! Ska verkligen köpa hem de där dropparna från apoteket och prova mot magknip. Har hört flera som det funkat för nu. Man känner sig så hjälplös när man ser att de har ont.
Sen helt plötsligt så slocknade han bara, typ vid tolv nån gång. Sen sov vi till fyra och sedan till åtta. Så det var ju skönt:)

Men vad jag gick och tänkte på min mamma när Albin bara skrek och skrek... Jag och min brorsa hade ju kolik när vi var små. Fattar inte hur hon orkade det! Och två efter varann me... Men man gör väll det som mamma, orkar alltså. Förstår inte att hon skaffade 3 till efter oss sen, haha.

Idag är det kanon väder ute! Har precis haft min moster här på lite bebis gos men nu tror ja att det får bli en tur i solen:) Tänk när solen blir så stark så man får lite färg me, läängtar!


Mor och son:)


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

va fiiint :)!

2011-03-30 @ 12:54:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Det var så lite så :)!



Ph tack så mkt .)!

2011-03-30 @ 14:11:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Den första tiden är ett enda magelände. Dom har skrikdagar lite då och då o skrikperioder ofta på kvällen. Då är man rätt maktlös, det är jobbigt. Men den första tiden går så fort! Sen kommer man bara ihåg det som varit bra!

2011-03-30 @ 15:31:53
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback