Rastlös

Vad ska man göra!?! Allt är så tråkigt just nu...

Pappa o R har precis åkt iväg på lodjursjakt i Länna. R fick ta min plats då jag INTE tror att jag kommer orka pulsa runt i snö i skogen... Fick iof erbjudande att sköta korvgrillningen men huuuur kul är det då?? Näää just det...

Sen ska även ännu en fiskarhedenleverans komma idag, nån gång mellan 11-14. Kul att bara sitta och vänta lixom... Hade ju varit bättre om man fått veta lite mera exakt när de skulle komma. Nu är man ju låst hela dagen...*suck*

Idag är även dagen då min lilla Cia är beräknad att få valpar:)
Vi var ju på röntgen i fredags me henne. Lilla pluttan tyckte det var hur läskigt som helst! Lite tråkigt för röntgen visade att det bara var två valpar i hennes mage... På ett sätt är det ju bra att hon inte behöver ha så många första gången men det kan vara så att när de har få valpar blir själva valpningen svårare... Stora såg valparna ut att vara me! Inte bra! Hoppas att allt går bra. Mikaela lovade ringa när de var pågång så fick jag åka dit om jag kände för det. Får se när det blir bara:) Vi kanske föder samtidigt, hihi.

Idag går man in i vecka 40 me då... 39+0. En vecka kvar till BF! (hjäälp)
Ska äta lite frukost nu och sedan läsa om nya veckan:)

Kommentarer
Postat av: malin

iihh..du är inne i sista veckan nu ju, så spännande!:o) hoppas han vill komma ut snart så man får se den lille. :o) ja, de va ju en liten pojke vi ska få med. kul! men det är svårt med killnamn tycker jag, enklare med tjejnamn.. men men, det löser sig. HUr känns allt nu då? Hoppas det går bra med cia och hennes valpar också. Kramar malin

2011-03-01 @ 13:54:50
URL: http://barababbel.tk
Postat av: Kristin Forssell

Hej söta du!! Det är så kul att läsa om ditt härliga liv här. Ville bara skicka en lycka-till-önskning till dig inför att lilla bebben kommer!! Jag väntar med spänning på den första bebisbilden som du lägger ut!! Kram!!

2011-03-01 @ 15:33:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback