Silikon Lisa, Yes I am... fasiken vad brös...

img_7141 (MMS)

Silikon Lisa, Yes I am... fasiken vad brösten är spända! Men skönt ändå att mjölken har kommit för Albin blir mycket nöjdare nu när han ätit. Natten har även varit kanon! Han har sovit 2 1/2 timme i sträck mellan matningarna. det är rekord hittills:) Dagarna rullar på här hemma annars. Vi har haft en del på besök som velat kika på Albin o givit oss fina presenter. Idag skulle Robin farbror komma och Anna & Jocke. Imorgon tänkte jag införa en besöksfri dag! Blir lite mycket faktiskt... Man vill hinna landa lite och framför allt hinna sova lite mellan åt. Imorgon ska vi även till Ackis för att väga första gången efter förlossningen. Ska bli kul att se vad han väger nu:) men även kul att se hur vi kommer betee oss för att passa en tid... Haha! Igår gjorde vi även första utflykten utanför lägenheten, åkte till mamma o pappa på middag:) Skönt att få komma utanför lägenheten kan ja tala om! Nej nu har lilleman snart ätit färdigt:) då blire rapning och sen ett blöjbyte efter det! Ska börja knåpa ihop en förlossningsberättelse me idag:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlossningsberättelsen ser vi fram emot :)

2011-03-20 @ 08:56:35
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Frida

2011-03-20 @ 16:57:09
URL: http://fraaajdas.blogspot.com
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Skönt att ammningen går bra. Med Isayah var det real pain. kram

2011-03-20 @ 17:57:02
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

Ja..och så var det den där förlossningsberättelsen!! Måste också ta tag i den! :)

2011-03-20 @ 18:53:59
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Frida

Fråga mig inte varför det vart en tom kommentar (?)

Tänkte bara säga grattis igen :) jättesöt liten prins!!

Skönt att amningen börjar flyta på.

Jag kände mig som en mjölkkossa, det bara sprutar hej vilt!

Du vet säkert vad jag menar ;)

Nu är man bra nyfiken på förlossnings historian..

Ska försöka att inte böla som jag gör bara jag tänker på en

Förlossning numera..

Hälsa familjen, kram

2011-03-20 @ 19:15:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback