Uppe me tuppen

Vaknade me ett ryck när Robin väckarklocka ringde vid 6. Sen dess har jag inte kunnat somna om... Bara till att stiga upp! Sen som alltid när man vaknar så inser man att man är panik pissnödig och varenda gång tänker ja att konstigt att man inte har kissat på sig ännu, för så bråttom är det oftast...
Blev ännu en natt utan värkar:( Har fått för mig att det är just så det kommer börja, att jag vaknar av värkar. Får se om det blir så:) (ja eller så blir det igångsättning den 22... Börjar tro mer på det faktiskt).

Piss väder ute då! Det regnar... Jag som har gått en liten promenad på mornarna för då har det inte hunnit bli nå kladdigt på vägarna ännu, men idag var det lervälling redan halv åtta på morgonen:S Ingen prommis idag!
 

Igår fick två till sina bebisar! En vars blogg jag följt och hon hade beräknat 10 mars och sen Davids syster Malin fick igår me. Hon var beräknat 18 mars... Varför kunde inte ja vara en av de lyckliga som fick förtidigt!!!
Som Robin sa igår när jag fick en liten gråt/uppgivenhets-attack att det finns en mening med det här oxå. Och så är det alldeles säkert men det är så tråååkigt att gå och vänta!
Får tänka att sen när bebis äntligen är här så kommer man inte tänka på att man gick och vänta så lääänge innan.

Nej nu är det frulle på schemat! Ska även kika färdigt på pretty woman som ja spelade in igår:) Den har man ju aldrig sett tidigare, hihi. Det måste vara det bästa film som någonsin gjorts!


Kommentarer
Postat av: Elin A

Den som väntar på nått gott väntar oftast för länge ;) Det kommer när du minst anar det sörru! Är så nyfiken =D

2011-03-14 @ 09:24:02
Postat av: Angelica - BF+7

Vet hur de känns, känns hopplöst! :(

Klart att de verkligen är roligt att andra får sina bebisar men känns verkligen som man själv kommer få vänta hela livet.

2011-03-14 @ 10:37:57
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback