Andra maj

Sitter just nu och tittar på en unge i minuten + bloggar+ söver min son. Det gäller att vara effektiv:)

Idag har vi varit på jobbet och hälsat på, alla tre bebisarna:) Vi var ju tre från jobbet som fick nästan samtidigt. var jätte mysigt att komma dit och träffa alla jobbarkompisarna och tanterna. Fick en jätte fin present oxå, ett födelsedagståg. Rolig och lite annorlunda present:)
Sen vart vi bjudna på middag hos mamma och pappa. Alltid trevligt!


dalby bebisarna:)
Albin, Sigge och Rhana

Imorgon ska jag och Linda planera dopet lite och åka och titta på byggdegården. Känns bra att åka dit lite innan så vi vet vad som finns och så. Är ju ett tag kvar till dopet men hon som hyrde ut hade tid att visa imorgon så:)

Bara jag som sitter och ler till en unge i minuten just nu?? Så himla härligt att se deras lycka!!

Nej nu tackar ja för mig för denna gången:)
Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Jag satt och grinade till en unge i minuten jag :D



Söta bebbar tre i rad! :)

2011-05-03 @ 20:59:42
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback