Helgen snart över

Dunder helg vi haft då!!! Helt underbart häärlig:) Den har förstås tillbringats till stor del i solen.

I fredags var ja ner på stan me Lollo. Drog runt i affärer lite och sedan köpte vi varsin cupido-sallad och satte oss vid ån och snackade. Blev även nästan uppätna av en anka!! Läskiga djur det där... Sen drog vi ut till Anna på en fika. Himla härligt! Är så himla kär i hennes hus (läs avis!). Vad jag längtar till vårat är färdigt!! Kvällen sen grillade vi här hemma med syster yster. Bra avslut på den dagen:) 
Lördagen spenderade jag hela dagen i solen. Sen på kvällen blev det grillning hemma hos mamma och pappa. Dagen idag har även den spenderats i solen hos mamma och pappa:) +lite trädgårdsarbete +en stor handling på maxi. Så den här helgen har man lyckats fått lite färg minsan:) men det går rätt segt så här i början sen rätt som det är säger det poff!
Under stor handlingen hade mamma hand om Albin. Kändes jätte konstigt att vara utan han den 1 1/2 timmen som jag var borta. Men det var faktiskt skönt att strosa runt där själv och slappna av.

Myys me pappa i morse:)




btw... Nu har jag fått lagt undan typ allt i storlek 56 (utom visa byxor)... Nu är det 62 som gäller:)

Nu ska jag ordna lite mamma och pappa mys här hemma innan R kommer hem från bock-jakten. Överraskning it is!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback