Tiiisdag idag

I morse fick jag fick jag lite panik här hemma. Kände mig så instängd! Såg bara allt som måste göras... diska, dammsuga, städa badrummet, skitiga hundar. Så jag chansade att skicka iväg ett litet rop på hjälp till Ullis. Så idag har jag tillbringat dagen där:) Jätte mysigt! Skönt att snacka av sig lite och grabbarna fick ligga och bekanta sig mera i babygymmet.


Sigge och Albin hamnade i palt-koma samtidigt!

Sen blev det lite handling me. Hatar att handla själv så det fick bli en snabbis på ica väst. Glömde hälften upptäckte ja när ja kom hem, så kan det gå när ma inte skriver lista!

Kors i taket! Robin ringde just och var på väg hem. Var inte igår han kom hem i vanlig tid:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback