tjoolahej

Var tog denna dag vägen?!
Anna kom vid 11 tiden i morse och helt plötsligt var klockan 16:05... Tiden rullar på när man har roligt:)
Efter att Anna åkt knallade ja upp till mor&far på middag. Robin åkte till Sigtuna efter starta-eget-mötet idag och jag hatar att äta själv så då bjöd ja in mig själv på mat där uppe:) Mammas mat är ju såå god!! 

Nu sitter ja här i soffan ned dränkt i barnolja... Badade Albin nämligen. Och när jag var hos Ullis igår så tipsade hennes granne mig om att man skulle ta bort mjölkskorv med barnolja. Så jag provade när han ändå skulle bada... och jag tror att jag fick bort det mesta!!:) Skönt för jag stör mig så himla mkt på de där flagorna.
Sist jag var på bvc så sa hon vi går till att ja skulle köpa en kräm på apoteket för att ta bort skorven och det gjorde ja. Smorde in i två dagar och sen såg han ut som om man dränkt huvudet i gul gegga... när jag tvättade bort det var han som skinnflådd under, det vätskade sig även som ett brännsår typ. Såg icke skönt ut, stackars liten, men det la sig ganska snabbt tack och lov. Så det krämen har ja slängt nu! Hade ja vetat att de räckte me barnolja och frottéhanduk så hade ja ju sluppet det, framför allt hade Albin sluppit ha en knallröd hjässa (fast det verkade inte bekomma honom..). Hoppas skorven inte kommer tillbaka nu bara.

Nu ska jag skutta in i duschen och sedan kika på Greys. Veckans höjd punkt just nu! och en unge i minuten förstås:)

Imorgon är det Öppna förskolan och vårruset som vi ska sysselsätta oss me!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback