Tredje maj

Skiit väder idag då! Kallt, regn och blåst. Vad jag såg på statusuppdateringarna på facebook så har det t.o.m snöa på vissa ställen... Vad är det för vår väder?? Det var ju sol och 15 plus förra veckan ju... Man blir inte klok på dessa väder omslag! Jag vill ju ut och gå promenader igen ju...

Idag har ja varit till Annsofi och hennes lilla Nellie på fika. Jätte mysigt! Är så himla kul att vi fått bra kontakt:) Ska bli kul när vi har återträff me de andra mammorna från mvc-gruppen oxå. Kul att se deras små och hur allt har gått. Efter fikabesöket åkte ja till ramsta för att möta upp Linda. Vi kika på ramsta byggdis, var ju så länge man var där så man hade nästan glömt hur de såg ut. Men nu har vi lite koll på iaf vad som finns där och så:) Efter det for vi hem till mig för att fota småttingarna tillsammans. Fick några bra bilder minsan men det var himla svårt att få båda att vara synkade, haha. Nått bra dopkort blir det nog:)


Min lilla skönhet!
Såklart har han lyckats rivit sig i pannan idag bara för att vi skulle ta kort...

Och nu när äntligen hans hormonprickar börjar ge med sig så får han såklart skorv i hårbotten. Inget han lider av direkt men jag kan inte låta bli att pilla... Men man ska ju låta det vara för att inte förvärra. Smörjer me miniderm (som han har fått för sin torra hud i ansiktet) och det verkar hjälpa, det är iaf inte torrt och flagnar:)

Imorgon ska vi till bvc på läkarbesök. Innan ska vi även väga och mäta. Ska bli kul att se vad min lilla heffaklum väger nu, hihi. Jag gissar på... 60 cm och 5,5 kg (om inte mera!). Men det visar sig:)

Nej nu väntar sängen!

Just det igår anmälde jag mig+ några vänner till vårruset. Så nu lär man ligga i hårdträning:) Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Sötnos! :)



Sv: Ja de måste väl räknas som träning det med tycker jag?!

2011-05-04 @ 08:52:55
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Farmor

Kommer bli en foto modell av den lilla sötnosen. Andvänd pump tvålen ,svider inte i ögonen och tar bort skorv. Kram

2011-05-04 @ 09:36:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback