Bra dag!

Är super nöjd me dagen idag känner jag! Satt uppe hos mamma på fm på en lång fika sen efter lunch och Albins sovstund så fick ja med mig mammsen å syrran på lite shopping. Vinterjacka och skor till mig stod på listan! Och det kom ja dessutom hem me, wiihoo:) Jag har nu äntligen hittat den tjocka varma jackan som jag alltid velat haft. Skorna är jag lite tveksam till ännu... Måste gå lite i dem här hemma tror ja:) Var tvungen att ta dem i 38 för att få i en varm sula så nu tycker ja mina fötter ser gigantiska ut! Vanesak antar ja...

När ja och lillemannen kommit hem och mannen i huset kommit hem från jaktturen så fick det faktiskt bli ramsta pizzeria:) Gottitt!
Nu på kvällsingen så har vi släppt iväg pappan på öl-kväll me grabbarna. Det är han värd!
Jag och sonen har lekt i massor och tagit ett långt bad tillsammans. Nu har han slocknat och jag ska ha lite egentid:) Tända ljus, film, en starkis och popcorn (med smörsmak t.o.m!!). Super duper kväll!
(kan erkänna att jag var jätte avis på Robin tidigare ikväll för att han skulle gå ut och roa sig men nu känns min hemma kväll by my own helt toppen! Men snart så ska ha me ut och svänga mina lurviga, hehe)

Hoppas ni har en toppen kväll!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback